Sunday, January 16, 2011

Setanggi Raizah

Kerana budi, budi dan budi. Alhamdulillah kesegeraan saya untuk sampai ke lapang bertuah tercapai setelah kursus penting itu selesai SSDL harungi dalam masih penat lelah tutup tirai misi Nihon. Ilham sikap si setanggi Raizah dalam membantu sesama insan sangat saya kagumi dan mengucapkan berbanyak terima kasih. Ya, mmg benar, bantuan nilai tinggi budi itu untuk saya sudah diluar tugas wajibnya di pejabat. Tetapi kerana harumnya setanggi budi itu, bantuan nya untuk saya benar-benar kena di saat saya perlu segera pulang dibawa kereta panjang KTM itu sebelum sang Kancil datang menjadi teman. Buat setanggi Raizah, budi mu sangat saya hargai dan saya letakkan di tempat tinggi, walau mungkin tidak bertemu lagi.

14 comments:

Cikli said...

salam welcome back my fren.
ente cakap jepon ke cakap melayu bro...ana kureng dapat tangkap da..

Azian Nd said...
This comment has been removed by the author.
Azian Nd said...

Salam kembali C.Zam...

Melatidaisy said...

salam alaik cikgu zam,

alhamdulillah. welcome back :)
semoga terus teguh dalam perjuangan .

Anonymous said...

salam cikgu zam..
sungguh dramatis, bermetofora, berpuisi campur aduk semua la.
ana pun keliru ayat ente.emm yg penting soal budi kan.:)

semiey said...

salam sek kitow..apo koba boh..duk mano loni bohh..lamo tok dengar kabar ehh..sihak ko ore takessyi nakamura.ado kg ko..bilo nok mari jale kg kawe nyor..

Anonymous said...

salam wat sedak sek kitow 29hb ni

Cikgu Zam said...

salam cikli,
Thanksss cikli kerana sentiasa sudi melawat laman saya ni. hehhhe tak faham ye, sengaja "menyenikan diri" haha. Cikliape khbar sekarang , harap sentiasa siahat lah ye bersama keluarga...

salam kak azian,
Terima kasih kak, InsyaAllah saya akan kembali menuli sdi sini. maaf sebelum ni terlalu sibuk sangat...

salam melatidaisy,
Alhamdulillah, terima aksih ye kerana sentiasa sudi menjadi teman di alamn saya ini. InsyaAllah saya akan terus menulis dan berkongsi pelbagai cakera rerama, heheheh :)

salam Dahlia,
Terima kasih sanagt2 kerana anda sentisa menjunguk saya juga di sini. Melihat kepada penulisan saudari di laman saudari, saya harap saudari banyakkn bersabar dgn dugaan itu dan teruskan usaha ke arah tggwb kebaikan itu. Selamat maju jaya sentiasa. :)

salam miey,
Alhamdulillah kawe sihat mieeey , cumo sibuk sikit baru ni, tokdey nok upload kisah2 perkongsian sini. InsyaAllah kawe akan terus menulis seperti biasa selepas ni. Demo sihat ko miey, bilo nok mari jaley sini nyoorrr, Cuti rayo cino ni balik klate dok???

Werdah said...

Assalamu'alaikum cikguzam

Selamat kembali ke alam blogging.. sihat ya.. semoga sihat sentiasa dan dalam redha serta rahmat Allah.

cikmanggis said...

salam zam...Alhamdulillah selamat kembali dan semoga telah settle down dan dah mula menjalankan tugas.Zam kat mana sekarang ni?

Cikgu Zam said...

salam kak werdah,
wsllmm kak, thanks brbanyak kerana sudi melawat saya di sini. Alhamdulillah saya sihat. Harap puan sekeluarga juga sentiasa sihat.

salam cikmanggis
Alhamdulillah saya ok sekarang wlpun agak sedikit sibuk, saya masih lagi di UPM ade baki di sini lagi 4 bulan. makcik apa khbar sekarang? keluagra semua sihat ke??

hana said...

salam zam..
pekaba? sibuk er sekarang? wat2 tanya la pulak kan.. hihi... zam kije mana erk? selamat berblogging smula eh.... mesti rindu sama nihon lagik.. kan kan... hihi

Cikgu Zam said...

salam kak hana,
Alhamdulillah sihat, baru2 ni sibuk la gakkk hhihi. Saya masih belajar lagi tp Alhamdulillah dh di penghujung dh ni, ade syikitttt lagi, Dulu mengajar kat Private school, InsyaAllah lepas ni kat Govt,school lak hehe. Ye mmg rindu Nihon., InsyaAllah saya akan ke sana lagi nanti selepas punyai "zaujah". heheheh

Anonymous said...

salam cikgu zam..rayo cino kawe tok balik boh..kawe balik bule 3 ni jah..skali nga nikoh mat aidil nikoh 14hb 3..cuti la boh..buleh jupo rama2 kat bukit tok ali....